روش اجرایی در خواست تجدید نظر و شکایت مشتریان
کلیه مشتریان قبل از انجام ممیزی و پس از انجام ممیزی و صدور نتیج ممیزی و دریافت ارائه گزارش ممیزی می توانند نسبت به مواردی ،درخواست تجدید نظر و یا شکایت داشته باشند.
این موارد در فرم ذیل مشخص شده و مشتریان محترم بایستی فرم را تکمیل نموده و به همراه مستندات(در صورت لزوم)
برای سازمان Rpcert ارسال نمایند.
درخواست جدید نظر و یا شکایات به صورت محرمانه نزد مدیریت ارشد سازمان محفوظ باقی می ماند و این شکایت هیچ تاثیری در
نوع نگاه و قضاوت در مورد ممیزی انجام شده و یا ممیزی های بعدی نخواهد داشت.
