روش اجرایی درخواست تجدید نظر و شکایت مشتریان

روش اجرایی در خواست تجدید نظر و شکایت مشتریان

کلیه مشتریان قبل از انجام ممیزی و پس از انجام ممیزی و صدور نتیج ممیزی و دریافت ارائه گزارش ممیزی می توانند نسبت به مواردی ،درخواست تجدید نظر و یا شکایت داشته باشند.

این موارد در فرم ذیل مشخص شده و مشتریان محترم بایستی فرم را تکمیل نموده و به همراه مستندات(در صورت لزوم)

برای سازمان  Rpcert ارسال نمایند.

درخواست جدید نظر و یا شکایات به صورت محرمانه نزد مدیریت ارشد سازمان محفوظ  باقی می ماند و این شکایت هیچ تاثیری در

نوع نگاه و قضاوت در مورد ممیزی انجام شده و یا ممیزی های بعدی نخواهد داشت.